Bloggen startad!

Hej alla mediaettor (och alla ni andra också för den delen..) Som de flesta vet så snackade vi ju om att starta en klassblogg på fiket efter avslutningen idag, och nu är den fixad (vet att jag är bäst). Skriv till mig på Face eller någonting sånt så får ni alla inloggningsuppgifter, kanske inte så smart att skriva det här hehe!
Sen kan alla få skriva lite inlägg + fixa videobloggar här, skaffa er en egen kategori bara. Min heter "Lovisa" så era får ju heta Sofia, Ellen osv. Ni får även gärna länka era privata bloggar!
Fixade layouten lite snabbt idag, den är skitful jag veeeeet men, men, får väl fixa något bättre snart! Tur att jag inte ska läsa graf ;-) Hhhah. Sen det ocoola namnet "mediabloggisen" eh ja.. "mediabloggen" var upptagen och min fantasi var inte bättre än såhär!
Nog klagat, det här ska nog bli naaaaajs ska ni (vi?) se!!
. (Mina kära prickar kanske ni känner till från min privata blogg, vet inte vad det är för fel!!)
.
//Munterrrrrrrrrrr
.
PS. Filmen från idag, hahhahhahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0