Mitt i nattenskriverier

Sitter här i min lilla lägga som ligger precis intill mediahuset, klockan är snart fyra och lägger man ihop det ena med det andra så kan man lätt räkna ut att jag inte får det särskitl långt till skolan imorgon. 20 meter, typ. Tror det kallas ojobbigt?

Vad gör jag här då? Ni får 3 gissningar men ni behöver bara 1 tror jag... Kollar hockey såklart!! Washington - Pittsburgh på ESPN America (den enda kanalen som behövs hos mig egentligen). LET'S GO CAPS!!!!!!!!!!!

Detta innebär att jag kommer somna vid halvfemtiden någon gång så räkna med en trött och tjurig Munter imorgon... hehe. Men det är värt det, jag lovar! Ni borde lyssna bättre på Lars och börja kolla hockey! Funkar lite som en drog, typ! GILLAAAA


Världens snyggaste människa!! Love youuuu Sashaaa!

From Russia with (g)love /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0